Kreta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Naomi Savic - WaarBenJij.nu Kreta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Naomi Savic - WaarBenJij.nu

Kreta

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naomi

26 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heeey peeps...

Zoals ik al eerder heb verteld, ga ik op 22 april richting Kreta.
Waar ik voor 5 maanden het entertainment team ga versterken..!

Ik hoop dat alle lieverds die ik ken, deze site goed gaan gebruiken om mij op de hoogte te houden. Zodat ik alles precies weet..:P

Ik zal op deze site ook veel dingen schrijven wat ik allemaal mee maak op Kreta..

φιλιά & Αγάπη εσείς

Naomi

• 06 Maart 2007 - 16:58

Jor:

Duh tuurlijk hou ik jou op de hoogte ;)! Als gij da dan ok maar doet ;)!

• 19 April 2007 - 21:25

Jor:

Jacks k ga je missen!!!!!!! Kus! En laat ze daar maars zien wie ze hebben binnen gehaald!

• 23 April 2007 - 08:01

En goed aangekomen?
    X

Naomi

Hallo daaar!... Om precies te zijn, ga ik voor 5 maandjes heerlijk naar de Griekse zon toe. Eigenlijk de zon in Kreta..!! Daar ga ik 5 maanden stage lopen met mensen die ik nog nooit van mn leven heb gezien, maar goed. Je kunt me vinden int het 5 sterren hotel Iberostar in het plaatsje Agios Nikolaos.. Waar ik het entertainment team ga versterken.. Dus als jullie nog geen vakantieplannen hadden, dan is Kreta een grote aanrader.. αντίο ( doei ) Naomi