Mijn eerste reis - Reisverslagen van Naomi Savic - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Naomi Savic - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Hallo daaar!...

Om precies te zijn, ga ik voor 5 maandjes heerlijk naar de Griekse zon toe.
Eigenlijk de zon in Kreta..!!

Daar ga ik 5 maanden stage lopen met mensen die ik nog nooit van mn leven heb gezien, maar goed.

Je kunt me vinden int het 5 sterren hotel Iberostar in het plaatsje Agios Nikolaos..
Waar ik het entertainment team ga versterken..

Dus als jullie nog geen vakantieplannen hadden, dan is Kreta een grote aanrader..

αντίο ( doei )
Naomi

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2007

Kreta
Naomi

Hallo daaar!... Om precies te zijn, ga ik voor 5 maandjes heerlijk naar de Griekse zon toe. Eigenlijk de zon in Kreta..!! Daar ga ik 5 maanden stage lopen met mensen die ik nog nooit van mn leven heb gezien, maar goed. Je kunt me vinden int het 5 sterren hotel Iberostar in het plaatsje Agios Nikolaos.. Waar ik het entertainment team ga versterken.. Dus als jullie nog geen vakantieplannen hadden, dan is Kreta een grote aanrader.. αντίο ( doei ) Naomi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4019

Voorgaande reizen:

20 April 2007 - 20 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: